Wednesday, December 21, 2011

BABY.? bayi



ehh hello assalamualaikum awesome sekalian..
look at the baby omel kan kan kannn macam titewww hewwww :) 
cik tyra kalau dapat baby ni kongpemmm mak dia tak boleh bawak balik cik tyra nak bawak tidur heheheee sukaaa cik tyraa youu..

actually cik tyra nak cerita sekarang ramai mak bapak yang kiranya macam tak sah lahh gitukann buang anak yang telah dorang bekerja keras sesuka hati macam takde perasaann..
kalau iyee pon taknak baby tu at least korang bagilah dekat orang orang yang boleh di harapkan untuk jaga hantar dekat badan badan kebajikan kesian ok baby tu tak bersalah langsung kalaulahh korang yang si pembuangnya berada dekat tempat baby tu sedih tak sedih kannn baby tu terpaksa berserah dengan apa yang korang yang bekerja keras sebab baby tu takde kudrat takde tenaga nak melawan nak berjalan..
kalaulahh koranng yang bekerja keras yang mengikut hawa nafsu tu boleh dengar apa yang baby tu cakap cik tyra kongpemm korang takkan sampai hati nak tinggalkan baby tu tepi jalan ke dalam tong sampah ke dalam longkang ke dalam semak ke

ada lagi cik tyra tengok dalam berita tv3 mak si baby tu sanggup campak anak dia dari tingkat 3 kalau tak salah..nauzubillahh sanggup dorang buat macam semata mata sebab korang taknak anak tu  anak tu tak bersalah anak tu suci bersih macam kain putih bersihhhh kalaulahh anak tu boleh berbicara

*ibu ayah janganlahh buang saya ibu saya akan menyanyangi ibu walaupun ibu telah melakukan satu perkara yang melanggar hukum allah sebabnya ibu saya pasti setiap manusia akan melakukan kesilapan ..ibu tolonglah jaga saya bimbing saya ibu jangan tinggalkan saya mati di tepi jalan lalu di kutip oleh orang orang yang di mana waktu itu saya sudah mati kesejukan kekerasan bagaikann kucing mati dilanggar yang tiada bertuan..ibu saya menyanyangi ibu walau apa jua keadaan saya berjanji tidak akan menyusahkan ibu ..ibuuuu saya merayuu dengan ibu jangan buang saya kerana saya manusia juga seperti ibu SAYA SAYANG IBU *

aku tak taw lah kalau siapa ibu ibu yang pernah melahirkan anak luar nikah tu tak rasa apa apa kalau dengar anak yang dorang buang tu berkata sedemikian 

tolonglahh jangan nak bekerja sangat para para remaja dekat luar sana fikir lah masa depan korang banyak lagi kerja yang berfaedah korang boleh buat :)

No comments:

Post a Comment