Wednesday, December 21, 2011

SHOCKK like a monkey



ehh hello assalamualaikummmm lamoo dah tak jejak jari dekat sini err well i'm busy at home *busy memperbesarkan mana yang kecik* susahkann kerja cik tyra ni :)

and as well as you can see at the top of my entry for this one the man with a yellow shirt and jeanssss wowwwwww hahaaa 
actually lah kan yang dekat atas tu bukannya buah jantung pengarang paru paru cik tyra tapi kawannn poreber and ever cik tyra masa sekolah rendah dulu tapi kiteorang like macam terputus hubungan lah cenggitu sebabnya si fazreen pindah :( damn seriously weyy aku rindu kau gila gilaa aku taip nama kau dekat fesbuk tak jumpa aku call nenek kau dia cakap tak tau no kau berapa :( and whats in my mind memang kongpem lerr kan aku tak boleh jumpa kau lagiii

so yesterday cik tyra mengeonline fesbuk then tengok ada friend request dari FAZ REL and i was likee hahhh siapa lah siaa.!! tetapiiii cik tyra rasa sangat baik hati pada hari itu untuk accept semua friend request tanpa fikir banyak kali..then malam cik tyra online lagi tiba tiba si FAZ REL ni im chat dengan cik tyra mintak nombor phone bagai semua heyy aku tak kenal kau ok mana boleh bagi no no ni :) 

after a few minutes cik tyra pegi check it out mamat ni punya profile thennnn cik tyra menjerit macamm orang kene rogol sebabnyaaaaaaaa soul friend poreber akuuuuuuuu ..akuu dahh dapat jumpa diaaa .!! pehhh siapa lah kan yang tak teruja jumpa kawan lama yang poreber and eber tuuuuuu..

hehe btw FDZREEN AMIRUL jangannn pindah pindah lagi jangan hilang hilang lagi nanti aku nangis banyak benda aku nak cerita banyak benda aku nak share lebiuuu lahhh :) 

No comments:

Post a Comment