Saturday, April 21, 2012

arwah dulu baik orangnya

hyeee assalamualaikummmm guyyyss hehee someone miss me.? ouhhh memang tak ahhh kan :) actually pagi tadi aku kemas buku buku lama and i was found 1 file yang ada simpan barang barang lama dan aku jumpa sesuatu yang teramat berharga dari seorang sahabat yang pergi tanpa sebarang pesanan cuma peringatan 

back to tittle arwah dulu memang seorang gadis yang baik seriously :) who i was talkin about.? aku tengah bercakap pasal sahabat saya yang telah kembali kepada SI PENCIPTA al-fatihahhh to amiera wahida bt zainuddin

apa yang aku nak cerita ni memang based on true story and its like damn seriously aku sangat sangat rasa bersalah dan berdosa sangat before kau pergi kalaulahh aku boleh putarkan masa sememangnya aku jaga kau tak kasi orang sentuh kau tak ksi orang buli kau semuaaa lahh i will be your bodyguard tapi apakan dayaa aku hanya manusia yang serba serbi tak sempurna untuk mengetahuinya :(

firstly arwah miera dulu satu class dengan aku and yes for sure she is the one yang paling shomel sekali sangat sangat kecik ok diaaa :) form 1 and form 2 we are in same class belajar sama sama semua kan.? arwah miera pon selalu jugak datang rumah buat homeworksss hehee tapi homework buat sikit je berbual je lebihkannnn and btw arwah miera sangat berkawan rapat dengan makcik AINAA yang shomel lagi vogue gedevass tu hehehee

thennn ada dalam satu bulan tu arwah miera like macam berubah i dont know why.. dia like macam suka ceritaa benda yang out of box tak masuk akal and one day aku like macam hangin lahhh dengan dia.! what she sayssss nanti kalau aku mati pergi kubur aku ehh baca yassin untuk aku taw. whatsss aku pon start lah bebel bebel dekat dia itu ini lah hapelahhh aku tak suka orang cakap macam tu semua ada lagi satu hari tu ada class seni kene buat batik so kene ikat dulu kain tu and you know what she tight it like pocong then dia cakap dekat aku cenggini nanti aku kene ikat macam ni lah. walaweyhhh seriously aku memang down gila macam nak apaaaa 

after one week dia tak datang sekolah aku like macam pelik apasal tiba tiba tak datang sebab semalam sihat walafiat je kan.. so i just wait mana taw dia demam ke hapekannn suddenly while i'm lunch hengpong berbunyi pulak and its MIERA i answer the phone with smile but she not in good condiiton dia cakap cenggini tyra aku kene tahan dekat ward sebab demam then doctor cakap aku kene suspect luekimia alahh tapi tu suspect je kan bukannya betul pon aku pon memang sangat trust yang dia takkan kene luekimia i love her dia  dah macam adek aku even sama umur ok.! so almost one month jugak dia tk datang sekolah tapi aku macam biasa mungkin dia demma teruk sebabnya bila aku call dia tak cakap pon yang dia sakit teruk means LUEKIMIA memang dah merebak dekat badan dia

masa dia cuti kiteorang ada exam setengah tahun so mestilah ada amek report card kan.? ok sangat seramm and thatss day aku pergi sekolah jalan kaki dengan ibu sebab no transport hehe exercise :) haritu aku like pelik sedikit sebab bawak saputangan for what kan nk pergi sek bawak saputangan so just jalan macam biasa then lalu depan rumah maklong and she said tyra kau kawan dengan miera tu kan.? dia dah meninggal pagi tadi dekat kl. ouhhhmyygoddddddd air mata aku macam ombak tsunami..sampai sekolah amek report card dengan mata bengkak kawan aku semua tanya apasal but mulut aku tak boleh nak jawab sebab i'm non stop crying the tears comes down without any welcoming..so aku balik terus salin baju straight pegi rumah dia tunggu arwah miera sampai dari kl sangat syahduuuuu ok malam baru dia sampai sesungguhnya arwah miera sangat suci teramat suci.. then bila dah pukul 9 macam tu dia sampai and i was likeeeeeee ya allahhh kenapa kau amek nyawa dia cepat sangat aku rasa baru semalam aku gelak ketawa dengan dia belum sempat lagi aku nak mintak maaf dengan dia subhanllah sesungguhnya ALLAH lebih mengetahui segalanya kan 

here is some memoriesssss


                                                focus on the girl not the man



                                                    handwritting arwah miera 




                                                   she's drawing for me hehee 




thatsss all aku malas nak cerita lebih lebih nanti aku menangis tak berhenti sebabnya aku banyak buat salah dekat diaa :( aku harap arwah dapat kehidupan yang lebih bahagia dan tenang di alam sana and for sure aku selalu rindu kau aku mintak maaf atas kesalahan aku dekat kau i love youuuu so much

al fatihahhhhhh AMIERA WAHIDA BT ZAINUDDIN 

No comments:

Post a Comment