Sunday, April 7, 2013

Imma Back




Assalamualaikum ya akhi ya ukti. Heyy hellosss imma back. And ya like seriously lama tak jejak dekat sini hari ni baru rasa macam terpanggil semula dekat my only one super de amos blog ni. Auchhh.

Semenjak 2 menjak 3 menjak ni aku rasa tak berapa nak stabil sangat emotion ni. Tapi mungkin ni semua ada hikmahnya yang dah tertulis oleh Allah tentang kehidupan yang aku kene face through without sigh in shaa allah.


Motif utama aku start update menatang ni adalah dengan tujuan supaya dapat berkongsi sedikit sebanyak pengalaman atau ilmu yang ada berkenaan dunia ataupun akhirat yang bakal kita tempuhi kemudian hari. Allahurabbi.


Mudah-mudahan semua info dan perkongsian ini dapat memberi manfaat dekat semua yang baca. Ilmu di dada aku ni takde lah berisi sangat tapi apa yang aku tau aku akan cerita. Ini kerana salah satu sunnah Nabi Muhammad s.a.w kita yang utama adalah Berdakwah. 


In the end aku mengharapkan semuanya berjalan dengan lancar dan penulisan aku ni tak mengguriskan hati mana-mana pihak lagi selepas ni. Amiiinnnn

No comments:

Post a Comment